facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
Muka Cantik, Tapi Sayang Sudah Dibuka "SEMUANYA" Bagi Orang Tengok...!!!! | Sinar Hairan

SinarHairan

Muka Cantik, Tapi Sayang Sudah Dibuka "SEMUANYA" Bagi Orang Tengok...!!!!

loading...

Gadis cantik buat aksi goyang-goyang., membuatkan ramai yang ghairah. Sedih betul melihat perangai anak muda sekarang ni, sia-sia jer mak bapak dorang didik supaya jadi insan berguna. Tak cukup dengan tu, dihantar pulak ke sekolah untuk menambahkan pengetahuan.

Tapi anak-anak ke ‘laut’ juga akhirnya! Anak perempuan yang baru nak meningkat dewasa pulak, perasan dah besar sangat dan pandai jaga diri, tapi bila besar dah pandai nak tunjuk semuanya pada orang ramai.

Pasal maruah tu tak payah cakap lah yer, maruah bukan benda penting nak dijaga lagi. Macam minah sorang ni, bangganya dia muat video dirinya untuk tatapan umum.

Alahaai dik! Macam mana lah perasaan mak bapak dia kalau melihat video tu yer??

Sedih dan kecewa sangat dorang, mak bapak mana lah suka melihat anak dorang hanyut macam tu, betul tak?? Hurmm.. Tapi itu lah, anak-anak yang berperangai macam tu bukan nak fikir perasaan mak bapak dorang.


...................................................................................................................................................................

Poyo jer minah senget tu yer, komen-komen tu semua nak sedarkan dia jer daripada hanyut lebih jauh. Tak payah lah nak kerek sangat yer!


Lagi satu, orang lain pun sakit mata dan menyampah melihat perangai sarkas pasangan yang tak tahu malu macam kau, tau tak??


 Harap Muka Jer Lawa

loading...
loading...

0 Response to "Muka Cantik, Tapi Sayang Sudah Dibuka "SEMUANYA" Bagi Orang Tengok...!!!!"

Catat Ulasan